موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده رفتار سازمانی 2017


خلاصه

هدف پژوهش حاضر، شناسایی سبک مدیریت اتخاذی توسط مدیران پروژه می باشد. ما از تحلیل عاملی برای اصلاح داده ها و شناسایی سبک مدیریتی که معمولاً توسط مدیران پروژه استفاده می شود بهره گرفتیم. در نهایت، از آزمون لووِن  آنالیز یک طرفه تجزیه و تحلیل واریاس  و آزمون کروسکال-والیس  برای نظریه سازی با توجه به جنسیت و بخش سازمانی در یک نمونه از ۱۲۹ مدیر پروژه استفاده نمودیم. متوجه شدیم که

بسیاری از مدیران پروژه ها سبک مدیریتی فعال و مصمم را ارائه داده و به تعامل بین طرفین اهمیت می دهند. احتمالاً مدیران پروژه برزیلی تمایل به حداقل رساندن خسارات خود در زمان بی ثباتی مالی دارند. نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد که تفاوت قابل توجهی بین جنسیت و بخش سازمانی وجود ندارد. این یافته اذعان می دارد که صرف نظر از جنسیت و یا بخش سازمانی، آنها قضاوت مشابهی در مورد چگونگی مدیریت مردم و پروژه ها دارند. اهمیت مطالعات در مورد سبک مدیریت همچنان پابرجا است، به ویژه برزیل که ادبیات این موضوع برای آن بسیار نوبنیان و وضعیت اقتصادی کنونی اش در حال گذار است. نتایج حاصل از این مطالعه بینشی را برای مدیران پروژه علاقه مند به توسعه توانایی های مدیریتی خود فراهم می نماید.

واژگان کلیدی: سبک مدیریتی ، مدیریت پروژه ، مدیران پروژه ، رفتار سازمانی  ، بررسی

 ————————————
عنوان اصلی مقاله:   Exploring the management style of Brazilians project managers

ترجمه فارسی عنوان:   بررسی سبک مدیریتی مدیران پروژه برزیلی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۲ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:   ۴۴ صفحه


دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله بیس حسابرسی با ترجمه 2017


چکیده

پیش از حکم افشای عمومی هزینه های حسابرسی، کسب اطلاعات دقیق توسط یک مشتری در مورد میزان هزینه های حسابرسی دیگر شرکت ها بعید به نظر می رسید. افشای عمومی هزینه ها، دستمزد های دسترسی مشتریان حسابرسی به اطلاعات هزینه حسابرسی در رزومه مشتری آن حسابرس را کاهش می دهد و بنابراین به احتمال زیاد قدرت چانه زنی نسبی مشتری بر حسابرس را هنگام مذاکره هزینه ها افزایش می دهد. با استفاده از داده های حسابرسی خصوصی و عمومی، پیش و پس از حکم افشای عمومی هزینه ها در چین، منطبق با حدس قبلی شواهدی را ارائه می دهیم. دریافتیم که افشای عمومی هزینه ها، اهمیت کاهش هزینه های ممیزی برای مشتریانی که بیش از اندازه متحمل هزینه ها شده اند را تقویت کرده و توانایی افزایش هزینه های ممیزی حسابرسان برای مشتریان با مطالبه پایین تر را تضعیف می سازد. این یافته ها، وجود عواقب ناخواسته مقررات افشای عمومی هزینه ها با منطق اصلی که مربوط به شیوه های قیمت گذاری حسابرسی است که می تواند استقلال حسابرس را تضعیف کند، نشان می دهد.

واژگان کلیدی:  افشای عمومی هزینه  ، قدرت چانه زنی ، طبیق هزینه های حسابرسی ، چین

——————–
عنوان اصلی مقاله :افشای عمومی هزینه های حسابرسی و قدرت چانه زنی میان مشتری و حسابرس: شواهد حاصل از چین

ترجمه فارسی عنوان : Public Disclosure of Audit Fees and Bargaining Power between the Client and Auditor: Evidence from China

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۴۸صفحه


دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده منابع انسانی2017


چکیده

سیستم های ارتباطات درونی در شرکتهایی ارائه شده اند که هدفشان حل نیاز به اطلاعات برای گروه کاری است. آیا لازم است دانش گسترده قبلی را درباره ی راهبردهای ارتباطی گوناگون شامل فناوری های جدید در محیط تجاری و روش ها و ابزارهای به کار رفته در ارتباطات درونی را تحلیل کنیم، و عوامل موثر بر ماهیت انتقال دهندگان یا دریافت کنندگان و پیام فرستاده شده را در نظر بگیریم. این مقاله بر نتایج پژوهش تاکید کرده و بر این نکته تمرکز می کند که ارتباطات درونی چطور در شرکتهای پیشنهادی روی می دهد. (SEM)

این یک پژوهش در زمان از دیدگاه تحلیل محتوا، وضع ابعاد خاص مرتبط با ورود فناوری های جدید در حوزه ارتباطات تجاری است و به این موضوع می پردازد که چطور پیشرفت در فتاوری منجر به تغییر شیوه ی فهم ارسال اطلاعات در محیط کاری شده تا روش های به کار رفته توسط شرکتها برای اجرای ارتباطات و نیز تاثیرات این فناوری های جدید بر سیاست های ارتباطات درونی در قرن بیست و یکم را درک کنیم. یک ارتباط موثر مزایایی برای شرکت و کارکنانش در حوزه ی کاری سازمان دارد. این مقاله رابطه بین کارکنان را در نظر گرفته و جریان اطلاعات لازم را برای حفظ بهره وری پرورش می دهد.

واژگان کلیدی: شرکت، ارتباطات، منابع انسانی، مدیریت راهبردی

————————

عنوان اصلی مقاله : Communication as an element of knowledge for the company’s human resources
ترجمه فارسی عنوان : ارتباطات به عنوان عناصری از دانش برای منابع انسانی شرکت

تعداد صفحات انگلیسی: ۴ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۰صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده MIS 2017

چکیده

این گزارش مروری از مفاهیم اساسی بین المللی بودن در مدیریت اطلاعات بین المللی است. سیستماتیک کردن دستگاه مفهومی و مقوله ای که بر نمونه ی استفاده از سیستم های اطلاعاتی در مدیریت بر اساس سلسله مراتب پیشنهاد شده است. ایجاد دستگاه مفهومی و مقوله ای از مدیریت اطلاعات توجیه شده و در سیستم بین المللی منطقی خلاصه شده است که مدیر را قادر می سازد تا اختصارات بین المللی را هدایت کند.

واژگان کلیدی: مدیریت اطلاعات، اقتصاد شبکه ها، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، محیط تجاری

————————

عنوان اصلی مقاله : Conceptual system in the modern information management
ترجمه فارسی عنوان : سیستم مفهومی در مدیریت اطلاعات مدرن

تعداد صفحات انگلیسی: ۴صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۹صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده بازاریابی ایمیلی 2017


چکیده

بازاریابی انلاین بخش مهمی از تجارت الکترونیک امروزی بوده و شامل شیوه های بسیار مختلفی از ارائه شرکت مانند بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوایی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی وابسته به آن است. هدف این مقاله تاکید بر اهمیت بازاریابی ایمیلی به دلیل این واقعیت است که این روش یکی از موثرترین ابزارهای ارتباطی تلقی می شود. بخشی از این مقاله معیارهای اساسی است که در بازاریابی ایمیلی به کار می رود مانند نرخ تحویل، نرخ باز و کلیک از طریق رتبه بندی. در پایان مقاله پیشنهاداتی برای ایجاد ایمیل موفقیت آمیز ارائه شده است. فناوری ردیابی چشمی نیز برای تحلیل نگاه کردنِ کاربران اینترنت در میل باکس شان به کار رفته است.

واژگان کلیدی: بازاریابی ایمیلی، تجارت الکترونیک، خبرنامه، ردیابی چشمی

————————

عنوان اصلی مقاله : The importance of e-mail marketing in e-commerce
ترجمه فارسی عنوان : اهمیت بازاریابی ایمیلی در تجارت الکترونیک

تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۹ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی