موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله بیس مدیریت رفتار سازمانی ۲۰۱۷

چکیده

در این پژوهش رابطه بین تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بررسی شده است. به این منظور همبستگی و میانگین و مقادیر استاندارد برآورد شده اند تا اثرات ارتباطات سازمانی را بر رفتار شهروندی سازمانی نشان دهند. در این پژوهش در بین ابعاد ارتباطات سازمانی، فقط بعد ارتباط با مدیران همبستگی معناداری با دگرخواهی و ابعاد فضیلت مدنی  رفتار شهروندی سازمانی دارد.

واژگان کلیدی: ارتباطات سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، تحلیل آماری


عنوان اصلی مقاله:     The Impact of Organizational Communication on Organizational Citizenship Behavior: Research Findings

ترجمه فارسی عنوان:   تاثیر ارتباطات سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی: یافته های پژوهش

تعداد صفحات انگلیسی:   ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۶ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله بیس یادگیری سازمانی با ترجمه

چکیده                                                         

تعهد سازمانی یکی از موضوعاتی است که در زمینه ی رفتار سازمانی به طور وسیعی مورد بررسی قرار گرفته است. هدف اصلی این مطالعه بررسی اثرات تعهد شغلی، یادگیری سازمانی و محیط کار بر تعهد سازمانی در بخش آموزش عالی می باشد. جهت دستیابی به این هدف ، داده های به صورت نظرسنجی آنلاین از ۲۴۲ کارمند دانشگاه های دولتی شمال مالزی جمع آوری شده است. داده های جمع آوری شده با استفاده ازاس پی اس اس و مدل معادلات ساختاری (سم) تجزیه و تحلیل شده است. یافته ها نشان میدهد که تعهد شغلی اثر مثبت و معناداری بر تعهدسازمانی دارد. یافته ها همچنین نشان میدهد که محیط کاری تاثیر مثبت و معناداری بر تعهد شغلی دارد. در نهایت، نتایج این تحقیق تایید میکند که یادگیری سازمانی تاثیر مثبت و معناداری بر تعهد سازمانی دارد. این نتایج دیدگاه ها و پیشنهاداتی را برای مدیریت در موسسات آموزش عالی برای یادگیری تعهد سازمانی در حال پیشرفت در میان کارکنان خود را با اتخاذ عملکرد های منابع انسانی موثرفراهم میاورد که در نهایت میتواند رقابت پذیری سازمانی و عملکرد فزاینده را هدایت کند.

لغات کلیدی: بخش آموزش؛ تعهد سازمانی؛ یادگیری سازمانی؛ تعهد کاری؛ محیط کاری


عنوان اصلی مقاله:     Testing the Effects of Employee Engagement, Work Environment, and Organizational Learning on Organizational Commitment

ترجمه فارسی عنوان:   بررسی اثرات تعهد شغلی، محیط کارو یادگیری سازمانی بر تعهد سازمانی

تعداد صفحات انگلیسی:   ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۶صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده مدیریت دانش ضمنی 2016

چکیده

دانش یکی از مهمترین سرمایه های هر سازمان است بنابراین سازمانها باید تلاش کنند دانش کارمندان خود را دریافت کنند تا بتوانند پیشرفت های مستمر داشته باشند . صنعت ساخت و ساز اغلب با سطح پایینی از تولید همراه است و این یکی از دلایلی است که منجر به مدیریت دانش ضعیف میشود از آنجایی که اشتباهاتی که در یک پروژه انجام میشود ، اغلب در پروژه های آینده تکرار میشود. مدل سازی اطلاعات ساختمانی( بی آی ام) فناوری است که باعث تغییر الگویی در صنعت معماری، مهندسی و ساخت وساز میشود. برنامه های رسانه ای اجتماعی، نوآوری های جدید دیگری هستند که کاربردهای متنوعی در هر زمینه دارند. هدف اصلی این مقاله، ارزیابی مفید بودن برنامه ی اجتماعی بر مبنای بی آی ام برای مدیریت دانش به ویژه دانش ضمنی در صنعت ساخت و ساز میباشد. این مطالعه موردی ،استفاده از یک چنین برنامه ای را نشان میدهد که گرین ۲ نامیده میشود و در این مقاله ارایه میشود. این مطالعه موردی که مربوط به ساخت و ساز مسکن با عملکرد بالا و هزینه کم میشود، این مفهوم را اثبات میکند و نشان میدهد که چنین برنامه هایی میتوانند روش غیررسمی و جذابی را برای بحث های مربوط به پروژه فراهم آورند بعلاوه تجسم فکری مفیدی را برا ی ذینفعان پروژه ایجاد میکند.

واژگان کلیدی: مدیریت دانش، BIM، ساخت و ساز، دانش ضمنی، مدل سازی


عنوان اصلی مقاله:     Knowledge Management in Construction using a SocioBIM Platform: A Case Study of AYO Smart Home Project

ترجمه فارسی عنوان:   مدیریت دانش در ساخت و ساز با استفاده از برنامه ی ( مدل سازی اطلاعات ساختمانی  اجتماعی): مطالعه موردی پروژه ی خانه ی هوشمند آیو

تعداد صفحات انگلیسی:   ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۴ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده رفتار شهروندی سازمانی 2017


چکیده

انگیزش، یک جنبش روانشناسی مثبت است که زندگی معمولی را تکمیل تر میکند،وتاثیر زیاد آن تایید شده و اثبات شده که با بهبود عملکرد به طور مثبتی مرتبط است. از آنجایی که ماهیت کارهای هتل سطح بالایی از استرس را دارا میباشد و مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد میکند، بودن ویژگی های انگیزشی میتواند بر کارمندان هتل تاثیر بگذارد.هدف از این مطالعه بررسی تاثیر انگیزش بر رفتار شهروندی سازمانی  و تاثیر تعدیل کننده ی عوامل فرهنگی-اجتماعی(فرد گرایی و جمع گرایی)، بر انگیزش و رفتار شهروندی سازمانی میباشد. این مطالعه ی مقطعی، از پرسش نامه ی خودساخته استفاده کرده که از ۲۹۳ کارمند هتل در ساراواک مالزی جمع آوری شده است. عوامل تاییدی با به کارگیری مدل معادله ی ساختاری به وسیله ی آموس ۲۱ تحلیل شده است و مدل اندازه گیری برای بررسی مدل فرض شده ازقبل تایید شده است. نتایج نشان میدهد که انگیزش رابطه ی معناداری با رفتار شهروندی سازمانی دارد.کارمندانی که انگیزش را تجربه میکنند کار برایشان لذت بخش تر است و انگیزه ی درونی پیدا میکنند.این پدیده کارمندان را تشویق میکند که وظایفی را فراتر از وظایف مرسوم و مورد نیاز انجام دهند. همچنین این مطالعه نشان میدهد که تاثیر تعدیل کننده ی معنادارعوامل فرهنگی-اجتماعی بر رابطه بین انگیزش و رفتار شهروندی سازمانی وجود دارد. به ویژه، کارمندان فردگرایی که انگیزش را تجربه میکنند بیشتر احتمال دارد که ویژگی های رفتار شهروندی سازمانی را نشان دهند. درک این روابط ، راهبردی برای کارفرمایان هتل فراهم میکند که افراد با استعدادتر و مستعدتری را حفظ کرده و توسعه دهند تا رقابت پذیریشان در کسب و کار هتل را بهبود بخشند.

لغات کلیدی: انگیزش، رفتار شهروندی سازمانی، فرد گرایی، هتل


عنوان اصلی مقاله:     Flow Experience and Organizational Citizenship Behaviour among Hotel Employees: Moderating Effect of Socio-Cultural Factor

ترجمه فارسی عنوان:   تجربه ی انگیزش و رفتار شهروندی سازمانی در میان کارمندان هتل

تعداد صفحات انگلیسی:   ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۶ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات 2017


خلاصه

با تکامل سریعبرنامه های کاربردی و شیوههای فناوری اطلاعات (IT)  در سازمان ها،نظارت فناوری اطلاعات  (ITG)مناسببرای موفقیتیک سازمان به امری ضروریبدل شده است. از آنجا کهفناوری اطلاعات با ریسک وفرصت های ارزشمندهمراه است، یک سیستم جامع و سطح بالا برای به حداقل رساندن خطرات مرتبط و بهینه سازی ارزشدر هر سازمان مورد نیاز است. این نیاز باعث ظهور نظارت فناوری اطلاعات شد.بسیاری از محققان به این زمینه پرداخته اند؛ با این حال نقش عوامل بحرانی موفقیت  (CSFs) دراجرای موفقیت آمیزنظارت فناوری اطلاعات هنوز به اندازه کافیموردتوجه قرار نگرفته است. این شکاف در پژوهشانگیزهای برای مطالعه حاضر، با هدف اصلی تعریفعوامل بحرانی موفقیت مورد نیاز برای پیاده سازیصحیحنظارت فناوری اطلاعات می باشد. عوامل بحرانی موفقیت از بررسیادبیات،مورد مطالعهقرار گرفته واستخراج شدند و سپسبرای ایجاد عوامل موفقیتجهت چارچوب نظارتفناوری اطلاعات تجزیه و تحلیل، طبقه بندی،وترکیب شدند.

واژگان کلیدی: فناوری اطلاعات (IT)‌، نظارت ، نظارت فناوری اطلاعات (ITG) ، عوامل بحرانی موفقیت (CSFs)


عنوان اصلی مقاله:     Critical success factors (CSFs) for information technology governance(ITG)

ترجمه فارسی عنوان:   عوامل بحرانی موفقیت (CSFs) برای نظارت فناوری اطلاعات(ITG)

تعداد صفحات انگلیسی:   ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۴۴ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی