دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
مدیریت پروژه(PM)[1] در تحقیقات میان رشتهای مبتنی بر سرمایهگذاری عام(IDR)[2]
یک شیوه نوظهور برای محققان دانشگاهی است و منشاء آن مدیریت پروژه در بخش
صنعتی میباشد. یک الگوی طبیعی مبتنی بر مطالعه موردی سومین کاوش به درون
چالشهای دادهای(۲۰۱۶-۲۰۱۴) بر روی روشهای کیفی، شیوههای گزارشدهی مطالعه
موردی، نمونهبرداری هدفمند، تجزیه و تحلیل دادهای پایه و القایی تمرکز
مینماید. با پنجاه و سه محقق که تاکنون یازده پروژه انجام دادهاند،
مصاحبه گردید. نتایج بهدست آمده نشان میدهند یکی از پیشنیازهای کمک به
مدیریت پروژه، استفاده از مکانیزم مدیریت اطلاعات توسط محققان است. مدیران
پروژه اعم از اینکه از بیرون از سازمان استخدام شده باشند یا در خود سازمان
به این سمت منصوب شدهاند، به عنوان وسیله سودمند برای هماهنگی منابع
پروژه در جهت نیل به اهدافی مانند بررسی مسائل نظارتی، بررسی داده و
اشتراکگذاری داده در سرتاسر مرزهای بینالمللی در نظر گرفته میشوند.
درنتیجه، بهبود فرایند مستندسازی مدیریت پروژه از آغاز تا پایان برای تسهیل
ارتباطات میان سرمایهگذاران، محققان و سهامداران انجام میشود. مستندسازی
مدیریت پروژه به مکانیزم یکپارچگی دادهای و آمادگی آن برای ارزیابی
معیارهای در پایان پروژه گفته میشود. در تحقیقات آینده ممکن است معیارهای
اعطای مجوز رسمی به مدیران پروژه آموزش دیده و حمایت از روندهای مربیگری
آکادمیک برای آموزشهای مبتنی بر پروژه مورد بررسی قرار گیرد که از تخصص
خاص/ محیط کاربردی برای ایفای نقش و توانایی گروههای تحقیق میان رشتهای با
تامین مالی عام برای استقلال و خودمختاری استفاده مینماید.
کلمات کلیدی : مدیریت پروژه، مدیریت اطلاعات، تحقیق با تامین مالی عام.
————————
عنوان اصلی مقاله : Project management
as information management in interdisciplinary research: “Lots of
different pieces working together
ترجمه فارسی عنوان : شباهت عملکرد مدیریت پروژه و مدیریت اطلاعات در تحقیقات میان رشتهای: بخشهایی که با یکدیگر همکاری میکنندتعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
این نوع مکان یابی بر رقابت و سهم بازار
شرکت سرمایه گذاری ورودی جدید، به ویژه شرکت خرده فروشی تاثیر می گذارد.
این مطالعه بر مکان یابی رقابتی فروشگاه های زنجیره ای جدید تمرکز دارد. در
این مقاله، یک مدل دو سطحی برای تعیین موقعیت مکانی رقابتی پیشنهاد شده
است. و مدل حاضر نیز شکست قیمت گذاری بین شرکت ورودی جدید و رقیب موجود را
در نظر می گیرد. این مدل با به حداکثر رساندن سود بر اساس اصل تعادل نش،
مکان را بهینه می کند. الگوریتم اکتشافی برای حل این نوع مدل پیشنهاد شده
است. این نتایج مسکونی مدل پیشنهادی را نشان می دهد و دیدگاه های مدیریتی
برای تصمیم گیرندگان به منظور تعیین یک مکان مناسب ارائه می دهد.
کلیدواژه ها: مکان یابی های مسکونی رقابتی، مدل دو سطحی، شکست قیمت گذاری، تعادل نش، فروشگاه های زنجیره ای
————————
عنوان اصلی مقاله : Optimization of competitive facility location for chain stores
ترجمه فارسی عنوان : بهینه سازی مکان یابی مسکونی رقابتی برای فروشگاه های زنجیره ایتعداد صفحات انگلیسی: ۱۹صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۱۴ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
در پی بحران مالی جهانی، بحث درباره
سیاست های پیشگیرانه نظارتی به طور کلی نقش مدل ها و اهداف مختلف تجاری را
نادیده گرفته است. موسسات اعتباری با اهداف مشترک، نمونه موردی هدف این
مطالعه هستند که تمرکز آن بر رابطه بین رقابت و ثبات مالی در بانک های
تعاونی اروپا بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ می باشد. نتایج نشان می دهد بین
قدرت بازار و ثبات، به خصوص در بازار وام رابطه شیب داری وجود دارد. جالب
توجه است که تنوع در دارایی ها و بدهی ها به طور قابل توجهی قدرت پرداخت
بدهی های بانک های تعاونی را افزایش می دهد.
واژگان کلیدی: ریسک پذیری بانک بانک های تعاونی ، رقابت ، ساختار بازار ، تنوع و گوناگونی
—————————————————————–
عنوان اصلی مقاله : Cooperative banks: What do we know about competition
and risk preferences
ترجمه فارسی عنوان : بانک های تعاونی: درباره رقابت و ترجیحات خطر چه می دانید؟تعداد صفحات انگلیسی: ۱۲صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۳۸ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی مقدمه
شرایط انجام کسب و کار در جامعه امروز به
سرعت در حال تغییر است. برای سازگاری با چنین تغییراتی در چشم انداز
رقابتی، شرکتها برای جذب و نگهداری مشتریان و تمایز از سایر رقبا از
استراتژیها و رویکردهای مختلفی استفاده میکنند. یکی از این رویکردها،
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. در حوزهی بازاریابی و ارتباطات (به
عنوان مثال، Morgan and Hunt 1994; Palmatier et al. 2006) ، رویکرد CRM
رابطه با مشتری را به عنوان یک دارایی بسیار ارزشمند و قابل مدیریت در نظر
میگیرد (Thomas et al. 2004). CRM، که در اینجا به عنوان یک رویکرد
استراتژیک، مشتری محور و مبتنی بر فناوری اطلاعات تعریف شده و هدف آن ساخت،
مدیریت و حفظ روابط با مشتریان وفادار و سودآور است، توجه زیادی را از سوی
دانشگاهیان و مدیران به خود جلب کرده است (Plakoyiannakii 2005).
————————
عنوان اصلی مقاله : Business Intelligence Within the Customer Relationship Management Sphere
ترجمه فارسی عنوان : هوش تجاری در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریتعداد صفحات انگلیسی: ۲۰ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۱۹ صفحه