موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده مدیریت تامین مالی عام 2018


چکیده

مدیریت پروژه(PM)[1] در تحقیقات میان رشته‏ای مبتنی بر سرمایه‏گذاری عام(IDR)[2] یک شیوه نوظهور برای محققان دانشگاهی است و منشاء آن مدیریت پروژه در بخش صنعتی می‏باشد. یک الگوی طبیعی مبتنی بر مطالعه موردی سومین کاوش به درون چالشهای داده‏ای(۲۰۱۶-۲۰۱۴) بر روی روشهای کیفی، شیوه‏های گزارش‏دهی مطالعه موردی، نمونه‏برداری هدفمند، تجزیه و تحلیل داده‏ای پایه و القایی تمرکز می‏نماید. با پنجاه و سه محقق که تاکنون یازده پروژه انجام داده‏اند، مصاحبه گردید. نتایج به‏دست آمده نشان می‏دهند یکی از پیش‏نیازهای کمک به مدیریت پروژه، استفاده از مکانیزم مدیریت اطلاعات توسط محققان است. مدیران پروژه اعم از اینکه از بیرون از سازمان استخدام شده باشند یا در خود سازمان به این سمت منصوب شده‏اند، به عنوان وسیله سودمند برای هماهنگی منابع پروژه در جهت نیل به اهدافی مانند بررسی مسائل نظارتی، بررسی داده و اشتراک‏گذاری داده در سرتاسر مرزهای بین‏المللی در نظر گرفته می‏شوند. درنتیجه، بهبود فرایند مستندسازی مدیریت پروژه از آغاز تا پایان برای تسهیل ارتباطات میان سرمایه‏گذاران، محققان و سهامداران انجام می‏شود. مستندسازی مدیریت پروژه به مکانیزم یکپارچگی داده‏ای و آمادگی آن برای ارزیابی معیارهای در پایان پروژه گفته می‏شود. در تحقیقات آینده ممکن است معیارهای اعطای مجوز رسمی به مدیران پروژه آموزش دیده و حمایت از روندهای مربیگری آکادمیک برای آموزشهای مبتنی بر پروژه مورد بررسی قرار گیرد که از تخصص خاص/ محیط کاربردی برای ایفای نقش و توانایی گروههای تحقیق میان رشته‏ای با تامین مالی عام برای استقلال و خودمختاری استفاده می‏نماید.

کلمات کلیدی : مدیریت پروژه، مدیریت اطلاعات، تحقیق با تامین مالی عام.

————————

عنوان اصلی مقاله : Project management as information management in interdisciplinary research: “Lots of different pieces working together
ترجمه فارسی عنوان : شباهت عملکرد مدیریت پروژه و مدیریت اطلاعات در تحقیقات میان رشته‏ای: بخشهایی که با یکدیگر همکاری می‏کنند

تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله انگلیسی رایگان مدیریت با ترجمه فارسی 2018


چکیده

این مقاله مروری بر بررسی مدیریت تامین & خرید (PSM) در یک رویکرد مارکتینگ صنعتی می باشد، که از مدیریت مارکتینگ صنعتی (IMM) بعنوان یک جایگزین استفاده می نماید. یک مرور سیستماتیک از مقالات IMM صورت می گیرد که نشان می دهد، تعداد مقالات قابل توجه و رو به رشد PSM در IMM توسعه یافته است و اینکه یک نسبت قابل توجه از این مقالات وابسته به رویکرد تعاملی IMP بعنوان رویکرد نظری دارد. این مقاله تم های بررسی PSM را شرح می دهد و مسیرهای رویکرد آتی PSM را برای متخصصین بازاریابی صنعتی نشان می دهد که بدین صورت می باشد: ۱) نظریه سازی مفهوم شبکه های تامین، ۲) بازنگری نکات مربوط به مدیریت شبکه های تامین و ۳) بحث و نتیجه گیری در مورد “ بهترین رویکرد ها” توسعه یافته در PSM.

بنابراین پیشنهاد این است که بررسی بیشتری به منظور توسعه نظریه دیگر در شبکه های تامین و اینکه چگونه مدیریت در محدوده شبکه های تامین صورت گیرد انجام شود، زیرا شفافیت مفهومی بعنوان ابزاری برای شبکه های تامین و بخشی از مدیریت شبکه های تامین موجود نمی باشد. این مقاله نشان می دهد در صورتی که پیچیدگی ها و خطرات شبکه های تامین، بخصوص نگرانی های پایداری افزایش یابد، نیاز به نظریه جدید در مورد این است که چگونه بایستی به بهترین نحو شبکه های تامین را مدیریت و آن را تحت تاثیر قرار دهیم.

————————

عنوان اصلی مقاله : Purchasing and supply management in an industrial marketing perspect
ترجمه فارسی عنوان : مدیریت تامین و خرید در یک رویکرد مارکتینگ صنعتی

تعداد صفحات انگلیسی: ۷صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۰ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده مدیریت 2017


چکیده

این نوع مکان یابی بر رقابت و سهم بازار شرکت سرمایه گذاری ورودی جدید، به ویژه شرکت خرده فروشی تاثیر می گذارد. این مطالعه بر مکان یابی رقابتی فروشگاه های زنجیره ای جدید تمرکز دارد. در این مقاله، یک مدل دو سطحی برای تعیین موقعیت مکانی رقابتی پیشنهاد شده است. و مدل حاضر نیز شکست قیمت گذاری بین شرکت ورودی جدید و رقیب موجود را در نظر می گیرد. این مدل با به حداکثر رساندن سود بر اساس اصل تعادل نش، مکان را بهینه می کند. الگوریتم اکتشافی برای حل این نوع مدل پیشنهاد شده است. این نتایج مسکونی مدل پیشنهادی را نشان می دهد و دیدگاه های مدیریتی برای تصمیم گیرندگان به منظور تعیین یک مکان مناسب ارائه می دهد.

کلیدواژه ها: مکان یابی های مسکونی رقابتی، مدل دو سطحی، شکست قیمت گذاری، تعادل نش، فروشگاه های زنجیره ای

————————

عنوان اصلی مقاله : Optimization of competitive facility location for chain stores
ترجمه فارسی عنوان : بهینه سازی مکان یابی مسکونی رقابتی برای فروشگاه های زنجیره ای

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۹صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۴ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده ریسک پذیری


چکیده

در پی بحران مالی جهانی، بحث درباره سیاست های پیشگیرانه نظارتی به طور کلی نقش مدل ها و اهداف مختلف تجاری را نادیده گرفته است. موسسات اعتباری با اهداف مشترک، نمونه موردی هدف این مطالعه هستند که تمرکز آن بر رابطه بین رقابت و ثبات مالی در بانک های تعاونی اروپا بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ می باشد. نتایج نشان می دهد بین قدرت بازار و ثبات، به خصوص در بازار وام رابطه شیب داری وجود دارد. جالب توجه است که تنوع در دارایی ها و بدهی ها به طور قابل توجهی قدرت پرداخت بدهی های بانک های تعاونی را افزایش می دهد.

واژگان کلیدی: ریسک پذیری بانک بانک های تعاونی ، رقابت ، ساختار بازار ، تنوع و گوناگونی

—————————————————————–

عنوان اصلی مقاله :  Cooperative banks: What do we know about competition
and risk preferences
ترجمه فارسی عنوان :  بانک های تعاونی: درباره رقابت و ترجیحات خطر چه می دانید؟

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۲صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۸ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری 2017

مقدمه

شرایط انجام کسب و کار در جامعه امروز به سرعت در حال تغییر است. برای سازگاری با چنین تغییراتی در چشم انداز رقابتی، شرکت‌ها برای جذب و نگهداری مشتریان و تمایز از سایر رقبا از استراتژی‌ها و رویکردهای مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از این رویکردها، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. در حوزه‌ی بازاریابی و ارتباطات (به عنوان مثال، Morgan and Hunt 1994; Palmatier et al. 2006) ، رویکرد CRM رابطه با مشتری را به عنوان یک دارایی بسیار ارزشمند و قابل مدیریت در نظر می‌گیرد (Thomas et al. 2004).  CRM، که در اینجا به عنوان یک رویکرد استراتژیک، مشتری محور و مبتنی بر فناوری اطلاعات تعریف شده و هدف آن ساخت، مدیریت و حفظ روابط با مشتریان وفادار و سودآور است، توجه زیادی را از سوی دانشگاهیان و مدیران به خود جلب کرده است (Plakoyiannakii 2005).

————————

عنوان اصلی مقاله : Business Intelligence Within the Customer Relationship Management Sphere
ترجمه فارسی عنوان : هوش تجاری در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری

تعداد صفحات انگلیسی: ۲۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۹ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی