دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی مقدمه
شرایط انجام کسب و کار در جامعه امروز به
سرعت در حال تغییر است. برای سازگاری با چنین تغییراتی در چشم انداز
رقابتی، شرکتها برای جذب و نگهداری مشتریان و تمایز از سایر رقبا از
استراتژیها و رویکردهای مختلفی استفاده میکنند. یکی از این رویکردها،
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. در حوزهی بازاریابی و ارتباطات (به
عنوان مثال، Morgan and Hunt 1994; Palmatier et al. 2006) ، رویکرد CRM
رابطه با مشتری را به عنوان یک دارایی بسیار ارزشمند و قابل مدیریت در نظر
میگیرد (Thomas et al. 2004). CRM، که در اینجا به عنوان یک رویکرد
استراتژیک، مشتری محور و مبتنی بر فناوری اطلاعات تعریف شده و هدف آن ساخت،
مدیریت و حفظ روابط با مشتریان وفادار و سودآور است، توجه زیادی را از سوی
دانشگاهیان و مدیران به خود جلب کرده است (Plakoyiannakii 2005).
————————
عنوان اصلی مقاله : Business Intelligence Within the Customer Relationship Management Sphere
ترجمه فارسی عنوان : هوش تجاری در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریتعداد صفحات انگلیسی: ۲۰ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۱۹ صفحه