موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده عملکرد شرکتی 2018


خلاصه

ظرفیت جذب در سطح شرکتی به عنوان قابلیت شرکت برای شناسایی، جذب / تبدیل، و بهره برداری از دانش جدید مفهوم سازی شده است. با وجود این واقعیت که نقش افراد مفهوم سازی پایه از ساختار را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد، نقش افراد در توسعه ظرفیت جذب سازمانی تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. در همین حال، مطالعات نشان داده اند که رفتار در سطح فردی که به عنوان رفتارهای شهروندی سازمانی شناخته می شود، با شاخص های عملکرد سازمانی مرتبط اند، اما با این وجود استدلال های مبتنی بر نظریات که این رابطه را توجیح می نمایند، نسبتاً بسیار اندک اند. در این مقاله، ما مدلی را تشریح می نماییم که نحوه تاثیر رفتار شهروندی سازمانی افراد در بهبود ظرفیت جذب یک شرکت را به تصویر می کشد. به طور خاص، پیشنهاد می کنیم که رفتارهای مدنی، تعدیل کننده رابطه بین روال و فرآیندها و قابلیت های یادگیری سازگار، تحولی، اکتشافی و بهره برداری هستند که ظرفیت جذب سازمانی را شامل می شود.

واژگان کلیدی: رفتار شهروندی سازمانی ، ظرفیت جذب ، عملکرد شرکتی ، قابلیت های یادگیری ، وابسته ، چالش برانگیز

—————————-
عنوان اصلی مقاله: Organizational citizenship behavior and the enhancement of absorptive capacity

ترجمه فارسی عنوان:    رفتار شهروندی سازمانی و بهبود ظرفیت جذب

تعداد صفحات انگلیسی:  ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۷ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده بازاریابی الکترونیکی 2017


چکیده

بازاریابی الکترونیکی، حوزه ای پویا و وسیع  است که نیازمند نیروی کار توانمند و با مهارت می باشد. موسسات آموزشی در تمام دنیا  با معرفی دوره های بازاریابی الکترونیکی و اخیرا با برنامه هایی به این نیاز پاسخ داده اند. هدف این پژوهش که  از طریق بررسی در بین ۱۲۰ آموزشگاه آموزش  کسب و کار در سرتاسر جهان به دست آمده ، در باره این است که در توافق مشترک عالی، بازاریابی الکترونیکی شامل چه چیزی می شود . علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های مو شکافانه و دقیقی بر روی کتاب های اصلی استفاده شده در بازاریابی الکترونیکی مقدماتی و دوره های بازاریابی دیجیتال انجام شد تا موضوعات اصلی پوشش داده شده در این دوره ها ، مشخص شوند. نتیجه حاصل از این تحقیق نشان داد که آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال عبور از یک دوره گذار در سطوح مختلف است. مفاهیم مربوط به این  موضوع و آموزش بازاریابی الکترونیکی در ادامه عنوان خواهد شد.

——————–
عنوان اصلی مقاله :E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs

ترجمه فارسی عنوان : آموزش بازاریابی الکترونیکی در حال تحول : تجزیه وتحلیل دوره های بین المللی و برنامه ها

تعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۲ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده مدیریت 2017


چکیده

تولید ابری، الگوی رایانش ابری را به عنوان مبنایی برای ارائه خدمات تولیدی مشترک و برحسب تقاضا اتخاذ می نماید. نتیجه این امر زنجیره های تامین مشتری محوری می باشد که می توان آنها را بر حسب هزینه، کیفیت، سرعت و سفارشی سازی تنظیم نمود. در حالی که تمرکز فعلی بر روی قابلیت های فنی مورد نیاز برای تولید ابر می باشد، سوالات زیادی در مورد تاثیر مثبت و منفی، افراد بر مصرف یا حمایت از خدمات تولید ابری وجود دارد. در صورت وجود ایمنی، رفاه و تجربه مطلوب کاربر از محیط تولید ابری، عوامل انسانی می تواند نقش مهمی بر موفقیت و اتخاذ تولید ابری داشته باشد. در این مقاله، این مسائل پیرامون گروهی از کاربران (ارائه دهندگان خدمات، ارائه دهندگان نرم افزار و مصرف کنندگان) ارائه شده است. همچنین به بررسی مسائل مربوط به همکاری ناشی از تولید ابری می پردازیم. بواسطه این تجزیه و تحلیل، بر روی نقش اصلی عوامل انسانی که عامل تولید ابری و پدید آورنده فرصت ها هستند، به بحث می پردازیم.

——————–
عنوان اصلی مقاله : Manufacturing in the cloud: A human factors perspective

ترجمه فارسی عنوان : تولید ابری: دیدگاه عوامل انسانی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه

 دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده مدیریت آموزشی 2018

چکیده

نمونه ای از کارمندان شمال میسوری ایالات متحده در محل کارهای مختلف، در ساعات کار به ارائه آموزش طرح ریزی اضطراری پرداختند. جزئیات طرح اضطراری توسط  مدیریت تهیه شده و تیم کارمند مدیریت بحران با تمرکز بر هر دو نقش کارکنان و مدیریت آن را اجرا کرده اند. آنها برای ارزیابی آمادگی اضطراری سازمان خود اطلاعاتی را ارائه دادند. شرکت کنندگان به طور قابل توجهی (P<0.05) از درک بالاتری از آمادگی اضطراری سطح سازمان خود برخوردار بودند. در یک ارزیابی سازمانی توصیه می شود، سطح مکمل ارائه آموزش طرح ریزی اضطراری به منظور تحت پوشش و تشویق کارکنان می باشد و سازمان بیشتر درگیر برنامه ریزی اضطراری و پاسخ دادن آن  می باشد. استراتژی آموزشی در زمینه مدیریت همکاری کارمند در فعالیت های متناسب  با عملیات محل کار و سطح اضطراری اجرا شود.

کلیدواژه ها: آمادگی در برابر سوانح، طرح ریزی اضطراری، آموزش کارکنان

——————–
عنوان اصلی مقاله : Employee Perceptions of Their Organization’s Level of Emergency Preparedness Following a Brief Workplace Emergency Planning Educational Presentation

ترجمه فارسی عنوان : ادراک کارکنان سطح سازمانی در حالت آمادگی فوری و ارائه آموزش در رابطه با برنامه ریزی اضطراری در محل کار

تعداد صفحات انگلیسی: ۵ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۱ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده مدیریت 2018

چکیده

هتل‌ها به طرز فزاینده‌ای از طریق پاسخ های مدیریت، استراتژی تحقیقات آنلاین خود را از استماع انفعالی به درگیری  فعال تغییر جهت میدهند. این مطالعه، اثرات مشترک پاسخ های مدیریت و بررسی‌های آنلاین بر عملکرد مالی هتل را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مطالعه براساس مجموعه داده‌های بزرگ و بی مانند ۲۲۴۸۳ پاسخ مدیریتی به ۷۶۶۴۹ بررسی آنلاین مشتری در سایت Trip Advisor در ۲۶ بخش می باشد که باعملکرد هر سه ماه یکبار مالی هتل مطابقت دارد و باعث بهبود عملکرد مالی آتی شرکت باارائه واکنش‌های به موقع و طولانی می گردد در حالی که ارائه واکنش‌ها توسط مجریان هتل و واکنش‌های که صرفاً تکرارموضوعات در بررسی آنلاین می باشند، عملکرد مالی در آینده را کاهش می‌دهد. درضمن  بررسی درجه بندی و  حجم بررسی ها، باعث تنطیم و تعدیل واکنش های مدیریت می شود. با افزایش میانگین درجه امتیازات بررسی ، به پاسخ های مدیریتی بیشتری با اندازه بزرگتر دست می یابیم. وقتی حجم بررسی ها افزایش می یابد، مزایای ارائه واکنش‌های به موقع و طولانی کاهش داده می شود. یافته‌های حاصل از این تحقیق، پیامدهای جدیدی را برای پاسخ های مدیریتی در برابر بررسی‌های آنلاین درجهت  افزایش عملکرد مالی هتل به بار می آورد.

——————–
عنوان اصلی مقاله : Joint effects of management responses and online reviews on hotel financial performance: A data-analytics approach

ترجمه فارسی عنوان : اثرات مشترک پاسخ های مدیریت و بررسی های آنلاین بر عملکرد مالی هتل : رویکردی تحلیلی بر اساس داده ها

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۸ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی