چکیده
تولید ابری، الگوی رایانش ابری را به
عنوان مبنایی برای ارائه خدمات تولیدی مشترک و برحسب تقاضا اتخاذ می نماید.
نتیجه این امر زنجیره های تامین مشتری محوری می باشد که می توان آنها را
بر حسب هزینه، کیفیت، سرعت و سفارشی سازی تنظیم نمود. در حالی که تمرکز
فعلی بر روی قابلیت های فنی مورد نیاز برای تولید ابر می باشد، سوالات
زیادی در مورد تاثیر مثبت و منفی، افراد بر مصرف یا حمایت از خدمات تولید
ابری وجود دارد. در صورت وجود ایمنی، رفاه و تجربه مطلوب کاربر از محیط
تولید ابری، عوامل انسانی می تواند نقش مهمی بر موفقیت و اتخاذ تولید ابری
داشته باشد. در این مقاله، این مسائل پیرامون گروهی از کاربران (ارائه
دهندگان خدمات، ارائه دهندگان نرم افزار و مصرف کنندگان) ارائه شده است.
همچنین به بررسی مسائل مربوط به همکاری ناشی از تولید ابری می پردازیم.
بواسطه این تجزیه و تحلیل، بر روی نقش اصلی عوامل انسانی که عامل تولید
ابری و پدید آورنده فرصت ها هستند، به بحث می پردازیم.
——————–
عنوان اصلی مقاله : Manufacturing in the cloud: A human factors perspectiveترجمه فارسی عنوان : تولید ابری: دیدگاه عوامل انسانی
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی