موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده مدیریت 2017


چکیده

تولید ابری، الگوی رایانش ابری را به عنوان مبنایی برای ارائه خدمات تولیدی مشترک و برحسب تقاضا اتخاذ می نماید. نتیجه این امر زنجیره های تامین مشتری محوری می باشد که می توان آنها را بر حسب هزینه، کیفیت، سرعت و سفارشی سازی تنظیم نمود. در حالی که تمرکز فعلی بر روی قابلیت های فنی مورد نیاز برای تولید ابر می باشد، سوالات زیادی در مورد تاثیر مثبت و منفی، افراد بر مصرف یا حمایت از خدمات تولید ابری وجود دارد. در صورت وجود ایمنی، رفاه و تجربه مطلوب کاربر از محیط تولید ابری، عوامل انسانی می تواند نقش مهمی بر موفقیت و اتخاذ تولید ابری داشته باشد. در این مقاله، این مسائل پیرامون گروهی از کاربران (ارائه دهندگان خدمات، ارائه دهندگان نرم افزار و مصرف کنندگان) ارائه شده است. همچنین به بررسی مسائل مربوط به همکاری ناشی از تولید ابری می پردازیم. بواسطه این تجزیه و تحلیل، بر روی نقش اصلی عوامل انسانی که عامل تولید ابری و پدید آورنده فرصت ها هستند، به بحث می پردازیم.

——————–
عنوان اصلی مقاله : Manufacturing in the cloud: A human factors perspective

ترجمه فارسی عنوان : تولید ابری: دیدگاه عوامل انسانی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه

 دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.