موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده مدیریت - 2018

چکیده

این تحقیق یک بررسی درمورد  تفاوت های بین نمره مورد انتظار و نمره واقعی دانشجویان در دوره های دانشگاهی را مطرح می کند: چه عواملی در ایجاد این تفاوت ها نقش دارند و کدام یک از این تفاوتها  بر ادامه تحصیل  دانشجویان اثر دارد؟ این مطالعه  ۲۷۸ دانشجوی دوره لیسانس ۵ ساله در رشته کسب و کار را مورد ارزیابی قرار داده است. دانشجویانی که از قابلیت های علمی قویتری برخوردارند، شکاف های کمتری (کمتر منفی) بین نمرات خود و اهدافشان دارند، درحالیکه دانشجویانی که نمرات بالاتری در کنترل شخصی کسب نمودند ، شکاف های عمیق تری (بیشتر منفی) دارند. این شکاف ها بعدا” در دوره درسی باریک تر شدند چراکه اهداف دانشجویان باعث کاهش دقیق تر تطابق نمرات واقعی شان می شود. اگر نمره واقعی دانشجویان از اهداف اصلی و یا از اهداف به روز شده آنها پایین تر بود درس خواندنشان  را افزایش می دهند. برعکس، اختلاف بین اهداف ذهنی دانشجویان از نمره نهایی وعینی پیش بینی شده آنها، بر قصد آنها به ادامه تحصیل تاثیری نداشت.

کلیدواژه ها: بازخورد، نمره ها، تحصیلات کارشناسی ، کنترل شخصی ، پیش بینی ، اهداف و مقاصد

——————–
عنوان اصلی مقاله : Influence of anticipated and actual grades on studying intentions

ترجمه فارسی عنوان : اثر نمرات مورد انتظار و واقعی دانشجویان بر مقاصد تحصیلی آنها

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۱صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده بازاریابی رسانه اجتماعی 2018


چکیده

این مطالعه به تجزیه و تحلیل اثرات فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی (SMMAs) بر ارزش ویژه برند، و واکنش مشتری در صنعت هواپیمایی می پردازد. از مجموع ۳۰۲ مسافر که از رسانه اجتماعی تحت مدیریت شرکت های هواپیمایی استفاده می کرند، یک نظرسنجی به عمل آمد؛ و داده های جمع آوری شده از طریق مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان دادند که گرایش پذیری، مهمترین مولفه فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی بوده، و فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی شرکت هواپیمایی تاثیر قابل توجهی بر آگاهی از برند و تصویر برند داشته است. علاوه بر این، نتایج نشان داند که آگاهی از برند به طرز قابل توجهی بر روی تعهد تاثیر می گذارد، و تبلیغات دهان به دهان آنلاین و تعهد به شدت تحت تاثیر تصویر برند قرار دارند. انتظار می رود که نتایج این مطالعه به عنوان داده های بنیادین در توسعه استراتژی های فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی شرکت های هواپیمایی مورد استقاده قرار بگیرند، به خصوص از طریق تحقیق در مورد اهمیت مرتبط به هر یک از مولفه های فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی، و تجزیه و تحلیل تاثیرات این فعالیت ها.

کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی (SMMAs) ، ارزش ویژه برند (Brand equity) ، آگاهی از برند (Brand awareness) ، تصویر برند (Brand image) ، واکنش مشتری (Customer response) ، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (e-WOM) ، تعهد

————————

عنوان اصلی مقاله : study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry
ترجمه فارسی عنوان : مطالعه تاثیرات فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش های مشتری در صنعت هواپیمابی

تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۱ صفحه


دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده عملکرد مدیریت پروژه


چکیده

عملکرد پروژه ساخت و ساز به ابعاد مختلف مدیریت پروژه تکیه دارد. در این میان، مدیریت ادغام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مدیریت پروژه موثر با تلفیق فرآیندها و افراد موجود در پروژه ساخت و ساز آغاز می گردد. این مطالعه به بررسی تاثیر مولفه های متعدد مدیریت ادغام بر عملکرد مدیریت پروژه ساخت و ساز پرداخته و رابطه موجود بین این مولفه ها و مدیریت ادغام را مشخص می نماید. مولفه های مطرح شده مدیریت ادغام عبارتند از توسعه منشور پروژه، ادغام دانش، ادغام فرآیند، ادغام کارکنان، ادغام زنجیره تامین، و ادغام تغییرات؛ در حالی که ابعاد عملکرد مدیریت پروژه عبارتند از زمان، هزینه، کیفیت، ایمنی، و رضایت مشتری. یک پرسشنامه طراحی شده و در اختیار کارکنان ساخت و ساز قرار داده می شود و داده های ۱۲۱ پروژه با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری مورد تحلیل قرار می گیرند. داده ها با استفاده از نرم افزار، به نام SPSS AMOS تحلیل می شوند. یافته های تحقیق نشان می دهند که مدیریت ادغام تاثیر زیادی بر عملکرد مدیریت پروژه دارد. مطالعه به دانش مدیریت پروژه کمک می نماید به گونه ای که چارچوب مفهومی متشکل از مولفه های خاص را برای مدیریت ادغام توسعه داده، نشانگر تاثیر مدیریت ادغام بر عملکرد بوده، ابزار و استراتژی های متعددی را برای ادغام اثربخش در طول چرخه عمر پروژه مطرح می نماید. متخصصین صنعت ممکن است از چارچوب توسعه یافته با توجه به مولفه های مطرح شده و پیروی از استراتژی های توصیه شده برای مراحل ساخت و ساز سود ببرند.

کلمات کلیدی: مدیریت ادغام؛ عملکرد مدیریت پروژه؛ پروژه های ساخت و ساز

——————————————————-

عنوان اصلی مقاله : Impact of integration management on construction project management performance
ترجمه فارسی عنوان : تاثیر مدیریت ادغام بر عملکرد مدیریت پروژه ساخت و ساز

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۶صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۵ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده مدیریت رفتار سازمانی 2017


چکیده

اهمیت رفتار شهروندی سازمانی بر محیط زیست(OCBEs) به وضوح در ادبیات زیست محیطی مشخص شده است.با این حال، ساختار OCBEs به ندرت، مسئولیت زیست محیطی پروژه های عظیم(MER)، را بررسی کرده است.برای پر کردن این شکاف، این مقاله تجزیه و تحلیلی در سطح فردی ارائه داده است که به بررسی تاثیر برداشت(ادراک) شرکت کنندگان پروژه از شیوه های MER بر تعهد زیست محیطی  و OCBEs آنها می پردازد.نتایج نشان می دهد که برداشت شرکت کنندگان پروژه از شیوه های MER، که معطوف به ذینفعان داخلی می شود( یعنی، سهامدارانی که مرتبط با قرادادهای پروژه می باشند) به طور مثبت با OCBEs آنها مرتبط است.این رابطه تا حدی با تعهد زیست محیطی شرکت کنندگان پروژه تطبیق داده شده است.در مقابل، برداشت شرکت کنندگان پروژه از شیوه های MER، که معطوف به سهامداران خارجی است ( یعنی جامعه ی محلی و عموم مردم) تاثیر ناچیزی بر OCBEs آنها دارد.این یافته ها بینش جدیدی را برای مدیریت شیوه های MER ارائه می دهند تا ظهور OCBEs را سرعت بخشند و در نتیجه عملکرد زیست محیطی بهبود یابد.

واژگان کلیدی: پروژه های عظیم، مسئولیت زیست محیطی، رفتار شهروندی سازمانی برای محیط زیست، تعهد زیست محیطی، نظریه هویت اجتماعی

————————

عنوان اصلی مقاله :  Exploring the impact of megaproject environmental responsibility on organizational citizenship behaviors for the environment: A social identity perspective
ترجمه فارسی عنوان : بررسی تاثیر مسئولیت زیست محیطی پروژه های عظیم بر رفتار شهروندی سازمانی در ارتباط با محیط زیست: دیدگاه هویت اجتماعی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده مدیریت رضایتمندی کارمند 2018


چکیده

مقدمه : یک محیط امن کاری به سازمان هایی با اعتبار زیاد اجازه می دهد تا نسبت به امنیت و توانایی کارکنان جهت آسوده بودن از هر نگرانی بدون ترس از انتقام فعال باشند. اخیرا، تحقیق در مورد گذشته نسبت به محیط امن کاری نادر است. روش: مدلسازی معادله ساختاری نسبت به آزمایش نقش رضایتمندی ارتباط کارکنان در رابطه بین فرهنگ ساختاری و محیط امن کاری در بسیاری از نیروگاه های هسته ایی کارآمد است. نتایج: رضایتمندی ارتباط کارمندان تا حدودی رابطه های مثبتی را بین فرهنگ ساختاری و محیط امن کاری ایجاد می کند. نتایج: فرهنگ های ساختاری که همکاری، رابطه های حمایتی، رشد منحصر به فرد و عملکرد بالا و تشویق به تسهیل بخشیدن ایجاد یک محیط امن کاری را حمایت می کند. این تاثیر تا حدودی از طریق افزایش رضایتمندی کارکنان صورت گرفته است.  کاربرد عملی: فرهنگ های ساختاری باید در بین سازمان ها تشویق شوند. علاوه براین، مدیران باید سیاست های ارتباطی و عملکردها را ارتقا دهند که یک محیط امن کاری را حمایت می کنند.

واژگان کلیدی: سازمان هایی با اعتبار بالا، نیروگاه های هسته ایی، فرهنگ ساختاری، مدلسازی معادل ساختاری (SEM)

————————

عنوان اصلی مقاله : Organizational culture and a safety-conscious work environment: The mediating role of employee communication satisfaction
ترجمه فارسی عنوان : فرهنگ سازمانی و محیط امن کاری: نقش مکمل رضایتمندی ارتباط کارمند

تعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۱ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی