موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده مدیریت - 2018

چکیده

این تحقیق یک بررسی درمورد  تفاوت های بین نمره مورد انتظار و نمره واقعی دانشجویان در دوره های دانشگاهی را مطرح می کند: چه عواملی در ایجاد این تفاوت ها نقش دارند و کدام یک از این تفاوتها  بر ادامه تحصیل  دانشجویان اثر دارد؟ این مطالعه  ۲۷۸ دانشجوی دوره لیسانس ۵ ساله در رشته کسب و کار را مورد ارزیابی قرار داده است. دانشجویانی که از قابلیت های علمی قویتری برخوردارند، شکاف های کمتری (کمتر منفی) بین نمرات خود و اهدافشان دارند، درحالیکه دانشجویانی که نمرات بالاتری در کنترل شخصی کسب نمودند ، شکاف های عمیق تری (بیشتر منفی) دارند. این شکاف ها بعدا” در دوره درسی باریک تر شدند چراکه اهداف دانشجویان باعث کاهش دقیق تر تطابق نمرات واقعی شان می شود. اگر نمره واقعی دانشجویان از اهداف اصلی و یا از اهداف به روز شده آنها پایین تر بود درس خواندنشان  را افزایش می دهند. برعکس، اختلاف بین اهداف ذهنی دانشجویان از نمره نهایی وعینی پیش بینی شده آنها، بر قصد آنها به ادامه تحصیل تاثیری نداشت.

کلیدواژه ها: بازخورد، نمره ها، تحصیلات کارشناسی ، کنترل شخصی ، پیش بینی ، اهداف و مقاصد

——————–
عنوان اصلی مقاله : Influence of anticipated and actual grades on studying intentions

ترجمه فارسی عنوان : اثر نمرات مورد انتظار و واقعی دانشجویان بر مقاصد تحصیلی آنها

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۱صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.