چکیده
مدیریت سود، بهرهبرداری از مزایای خاص
با مداخله در گزارشهای مالی خارجی یا گمراه کردن ذینفعان خاص از طریق
تعدیل تعهدات بدون دخالت جریان نقدی یا تأثیر آن از طریق فعالیتهای واقعی
است. با استفاده از مدلهای کوتاری و همکاران (۲۰۰۵) و کوهن و همکاران
(۲۰۰۸) و به منظور مدیریت سود مبتنی بر تعهد (AEM) و مدیریت سود واقعی
(REM) به ترتیب، ما بررسی کردیم که آیا بین شاخصهای کلیدی مالی (مانند
جریانهای نقدی عملیات، درآمد عملیاتی و سطح وابستگی بدهی) و سطح وابستگی
بدهی و AEM و REM در صنعت بتن پیش ساخته (RMC) در کره جنوبی رابطهای وجود
دارد یا خیر. این مطالعه اولین تحقیقی است که مبحث RMC کرهی جنوبی را در
در زمینهی مدیریت درآمد مورد بررسی قرار میدهد. نتایج نشان داد که درآمد
عملیاتی و جریانهای نقدی عملیات به شکل معنیداری با AEM و REM مرتبط با
نتایج تحقیق قبلی رابطهای وارونه دارد. در مقابل، وابستگی بدهی هیچ رابطه
معنیداری با AEM و REM ندارد، که این مسأله در تضاد با بیشتر مطالعات قبلی
است. به عنوان یک متغیر تعدیل کننده، سود عملیاتی بر رابطه بین جریان
نقدی عملیات و REM تأثیر میگذارد. بر اساس این مبانی، میتوان نتیجه گرفت
که مدیریت سود در صنعت RMC کره با توجه به شیوهی AEM و REM نسبت به
شاخصهای کلیدی مالی متفاوت است. به طور کلی، شرکتهای صنعتی، به جای سطح
وابستگی بدهی، مدیریت سود جاهطلبانه را بسته به درآمد عملیاتی و سطح
توانایی تولید پول، اجرا میکنند. این یافتهها برای افرادی که به صنعت RMC
کره علاقمند هستند بینشهای مهمی را به ارمغان میآورد.
واژگان کلیدی: صنعت بتن پیش ساخته؛ درآمد عملیاتی؛ جریان نقدی فعالیتهای عملیاتی؛ وابستگی بدهی؛ مدیریت سود.
عنوان اصلی مقاله : Effects Of Key Financial Indicators On Earnings Management In Korea’s Ready Mixed Concrete Industry
ترجمه فارسی عنوان : اثرات شاخصهای کلیدی مالی بر مدیریت سود در صنعت بتن پیش ساخته در کره جنوبیتعداد صفحات انگلیسی: ۱۴ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۰ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
سازمان حفاظت از محیط زیست از سال ۲۰۰۲،
قوانین فدرالی را با هدف کاهش آلودگی ناشی از موتورهای دیزلی اجرا
نمود. این مطالعه به بررسی تجربی تأثیر مقررات سازمان حفاظت از محیط زیست
بر عملکرد مالی شرکت ها در صنعت حمل و نقل می پردازد. این یافته ها برای
تنظیم کنندگان قوانین، افراد در این حرفه، و دانشگاهیان مفید می باشد، زیرا
به موضوع تاثیر مقررات زیست محیطی و همچنین به فرایند استانداردهای
حسابداری مالی می پردازد.
واژگان کلیدی:مقررات زیست محیطی ،صنعت ترابری ،نسبت عملکرد ،تأثیر مالی
عنوان اصلی مقاله : Measuring the financial impact of environmental regulations on the trucking industry
ترجمه فارسی عنوان : سنجش تاثیر مالیِ مقررات زیست محیطی بر صنعت ترابریتعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۹ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
با پیدایش نظریه پلکانهای بالاتر و ثروت
احساسی/ هیجانی، در این مقاله رفتارهای شرکتهای خانوادگی بر حسب استراتژی
مدیریت درآمد آنها مورد بررسی قرار میگیرد. نتایج به دست آمده در تحقیقات
ما یک رابطه U شکل معکوس را بین اقلام تعهدی اختیاری و مشارکت خانواده در
مدیریت و کنترل شرکت نشان میدهد( یعنی وجود اعضای خانواده در موقعیتهای
سطح C یا سی سوئیت(C Suite- )[1].
علاوه بر آن، رابطه های مهمی بین تخصص و تجربه مدیران سطح C و مدیریت
درآمدها وجود دارد به ویژه هنگامی که به وسیله مشارکت خانواده در مدیریت و
کنترل شرکت تعدیل میشود. همچنین در این مطالعه اطلاعات مشارکتی بی نظیری
در مورد حسابداری، کسب و کار خانواده و مدلهای نظارت شرکتی فراهم میگردد.
نتایج به دست آمده در این مطالعه انواع شرکتهایی را نشان میدهد که بیشتر
یا کمتر در معرض مدیریت رفتارها هستند، یافته هایی که درآن تفاوت انتخاب
های حسابداری به واسطه تنوع ویژگیها یعنی تخصص و تجربه مدیران سطح C و سطح
مشارکت خانواده در موقعیتهای سطح C صورت میگیرد. این ویژگیها با یکدیگر بر
اولویتهای شرکت برای اقلام تعهدی اختیاری و فعالیتهای هموارسازی درآمد
تاثیر میگذارند. در پایان یافته های به دست آمده چندین پیشنهاد کاربردی
را برای تعدیل کنندهه ا، کسب و کارهای خانوادگی، سرمایه گذاران، وام
دهنده ها و حسابرسان مستقل ارائه مینماید.
کلمات کلیدی : مشارکت خانواده، مدیریت درآمدها، ثروت اجتمایی/ احساسی، نظریه پلکانهای بالاتر، رابطه منحنی الخط.
————————
عنوان اصلی مقاله : The complex role of family involvement in earnings management
ترجمه فارسی عنوان : نقش پیچیده مشارکت خانواده در مدیریت درآمدهاتعداد صفحات انگلیسی: ۱۴ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی چکیده
کارآفرینی شرکتهای بزرگ ، یک فرآیند
تجدید استراتژی و توسعهی کسب و کار موجود از طریق ایجاد محصولات ، خدمات و
فعالیتهای جدید و نیز فرآیندی در جهت ایجاد موقعیتهای جدید رقابتی و
ایجاد کار مستقل ، است . طرز عملکردِ این فرآیند – که خلاقیت و روحیهی نوآوری و ابتکارِ کارکنان و مدیران را به کار میگیرد – به این گونه است
که با تکیه بر ظرفیتهای سازمان ، شرایط مطلوبی را ایجاد میکند که طی این
شرایط پتانسیلها و استعدادهای نهفتهی کارآفرینی ، بتوانند ظهور کنند .
توسعهی مدلهای مشارکتی خلاقانهی و هوش جمعی ، بینشهای جدیدی را ارائه
میدهد که این بینشها بر روی عوامل ایجاد کنندهی کارآفرینی ، تحقیق و
پژوهش میکنند . به خصوص ، میتوان با هدفِ مطالعهی شرایطی که تحت آن
شرایط کارآفرینی شرکت به صورت موفقیت آمیزی پرورش داده شود و به عمل آید ،
پرسنل شرکتهای داخلی را مورد بررسی قرار داد . در چنین چشم اندازی ، این
مقاله از یک بررسی گسترده بر روی کارآفرینی شرکتها و نیز از مرور ادبیات
نوآوری در سازمان ، به سمت تعریف مفهوم خودسرمایه گذاری و ارائهی ابزاری
دقیق به منظور ارزیابی بالندگی فرآیند خود سرمایه گذاری در سازمانها ، در
حرکت است . این ابزار که هم عوامل فردی و هم عوامل مرتبط با سازمان را پوشش
میدهد ، به عنوان یک برنامهی گویا و روشن برای شرکتهای چندملیتیِ IT
(فن آوری اطلاعات ) نیز استفاده میشود . برخی از مفاهیم نیز در سطح تئوری
باقی میمانند .
کلمات کلیدی : ابزارهای ارزیابی ، هوش جمعی ، کارآفرینی شرکتها ، بالندگی خودسرمایه گذاری .
————————
عنوان اصلی مقاله : Assessing the maturity of crowdventuring for corporate entrepreneurship
ترجمه فارسی عنوان : ارزیابی بالندگیِ خودسرمایه گذاری به منظور کارآفرینی در شرکت های بزرگتعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
این مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی
رسانههای اجتمایی(SMMAs) را بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت
حمل و نقل هوایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد. تحقیقها بر روی ۳۰۲
مسافر انجام شد که از رسانههای اجتمایی مدیریت شده به وسیله خطوط هوایی
استفاده میکردند. دادههای جمعآوری شده از طریق مدلسازی معادله ساختاری
تجزیه و تحلیل گردیدند. نتایج به دست آمده نشان میدهند که به روز بودن یکی
از مهمترین اجزاء فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتمایی است و فعالیتهای
بازاریابی رسانههای اجتمایی صنعت حمل و نقل هوایی تاثیرات مهمی را بر روی
آگاهی برند و تصویر برند بر جای میگذارد. علاوه بر آن، نتایج به دست آمده
نشان میدهند که آگاهی برند بر روی تعهد و تصویر برند بر روی تبلیغات دهان
به دهان آنلاین و تعهد تاثیرات مهمی را بر جای میگذارند. انتظار میرود که
نتایج این مطالعه به عنوان دادههای بنیادی در توسعه استراتژیهای مربوط به
فعالیتهای بازاریابی رسانههای صنعت حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار
گیرد به ویژه که این فرایند از طریق بررسی اهمیت نسبی هر کدام از اجزاء
فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتمایی و تجزیه و تحلیل تاثیرات فعالیتهای
بازاریابی رسانههای اجتمایی صورت میگیرد.
کلمات
کلیدی : فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی(SMMAs)، کیفیت برند، آگاهی
برند، تصویر برند، پاسخ مشتری، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تعهد
————————
عنوان اصلی مقاله : A study on the
effects of social media marketing activities on brand equity and
customer response in the airline industry
ترجمه فارسی عنوان : مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت حمل و نقل هواییتعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۱۳ صفحه