موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده مدیریت درامد مالیاتی 2018


چکیده

مدیریت سود، بهره‌برداری از مزایای خاص با مداخله در گزارش‌های مالی خارجی یا گمراه کردن ذینفعان خاص از طریق تعدیل تعهدات بدون دخالت جریان نقدی یا تأثیر آن از طریق فعالیت‌های واقعی است. با استفاده از مدل‌های کوتاری و همکاران (۲۰۰۵) و کوهن و همکاران (۲۰۰۸) و به منظور مدیریت سود مبتنی بر تعهد (AEM) و مدیریت سود واقعی (REM) به ترتیب، ما بررسی کردیم که آیا بین شاخص‌های کلیدی مالی (مانند جریان‌های نقدی عملیات، درآمد عملیاتی و سطح وابستگی بدهی) و سطح وابستگی بدهی و AEM و REM در صنعت بتن پیش ساخته (RMC) در کره جنوبی رابطه‌ای وجود دارد یا خیر. این مطالعه اولین تحقیقی است که مبحث RMC کره‌ی جنوبی را در در زمینه‌ی مدیریت درآمد مورد بررسی قرار می‌دهد. نتایج نشان داد که درآمد عملیاتی و جریان‌های نقدی عملیات به شکل معنی‌داری با AEM و REM مرتبط با نتایج تحقیق قبلی رابطه‌ای وارونه دارد. در مقابل، وابستگی بدهی هیچ رابطه معنی‌داری با AEM و REM ندارد، که این مسأله در تضاد با بیشتر مطالعات قبلی است.  به عنوان یک متغیر تعدیل کننده، سود عملیاتی بر رابطه بین جریان نقدی عملیات و REM تأثیر می‌گذارد. بر اساس این مبانی، می‌توان نتیجه گرفت که مدیریت سود در صنعت RMC کره با توجه به شیوه‌ی AEM و REM نسبت به شاخص‌های کلیدی مالی متفاوت است. به طور کلی، شرکت‌های صنعتی، به جای سطح وابستگی بدهی، مدیریت سود جاه‌طلبانه را بسته به درآمد عملیاتی و سطح توانایی تولید پول، اجرا می‌کنند. این یافته‌ها برای افرادی که به صنعت RMC کره علاقمند هستند بینش‌های مهمی را به ارمغان می‌آورد.

واژگان کلیدی: صنعت بتن پیش ساخته؛ درآمد عملیاتی؛ جریان نقدی فعالیت‌های عملیاتی؛ وابستگی بدهی؛ مدیریت سود.


عنوان اصلی مقاله : Effects Of Key Financial Indicators On Earnings Management In Korea’s Ready Mixed Concrete Industry
ترجمه فارسی عنوان : اثرات شاخص‌های کلیدی مالی بر مدیریت سود در صنعت بتن پیش ساخته در کره جنوبی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۴ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۰ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

مقاله ترجمه شده مدیریت مالی 2017


چکیده

سازمان حفاظت از محیط زیست از سال ۲۰۰۲، قوانین فدرالی را با هدف کاهش آلودگی ناشی از موتورهای دیزلی اجرا نمود. این مطالعه به بررسی تجربی تأثیر مقررات سازمان حفاظت از محیط زیست بر عملکرد مالی شرکت ها در صنعت حمل و نقل می پردازد. این یافته ها برای تنظیم کنندگان قوانین، افراد در این حرفه، و دانشگاهیان مفید می باشد، زیرا به موضوع تاثیر مقررات زیست محیطی و همچنین به فرایند استانداردهای حسابداری مالی می پردازد.

واژگان کلیدی:مقررات زیست محیطی ،صنعت ترابری ،نسبت عملکرد ،تأثیر مالی


عنوان اصلی مقاله : Measuring the financial impact of environmental regulations on the trucking industry
ترجمه فارسی عنوان : سنجش تاثیر مالیِ مقررات زیست محیطی بر صنعت ترابری

تعداد صفحات انگلیسی: ۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۹ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده مدیریت درآمد ها 2018


چکیده

با پیدایش نظریه پلکانهای بالاتر و ثروت احساسی/ هیجانی، در این مقاله رفتارهای شرکتهای خانوادگی بر حسب استراتژی مدیریت درآمد آنها مورد بررسی قرار می‏گیرد. نتایج به دست آمده در تحقیقات ما یک رابطه U شکل معکوس را بین اقلام تعهدی اختیاری و مشارکت خانواده در مدیریت و کنترل شرکت نشان می‏دهد( یعنی وجود اعضای خانواده در موقعیتهای سطح C یا سی سوئیت(C Suite- )[1]. علاوه بر آن، رابطه‏‏ های مهمی بین تخصص و تجربه مدیران سطح C و مدیریت درآمدها وجود دارد به ویژه هنگامی که به وسیله مشارکت خانواده در مدیریت و کنترل شرکت تعدیل می‏شود. همچنین در این مطالعه اطلاعات مشارکتی بی نظیری در مورد حسابداری، کسب و کار خانواده و مدلهای نظارت شرکتی فراهم می‏گردد. نتایج به دست آمده در این مطالعه انواع شرکتهایی را نشان می‏دهد که بیشتر یا کمتر در معرض مدیریت رفتارها هستند، یافته‏ هایی که درآن تفاوت انتخاب های حسابداری به واسطه تنوع ویژگیها یعنی تخصص و تجربه مدیران سطح C و سطح مشارکت خانواده در موقعیتهای سطح C صورت می‏گیرد. این ویژگیها با یکدیگر بر اولویتهای شرکت برای اقلام تعهدی اختیاری و فعالیتهای هموارسازی درآمد تاثیر می‏گذارند. در پایان یافته ‏های به دست آمده چندین پیشنهاد کاربردی را برای تعدیل کننده‏ه ا، کسب و کارهای خانوادگی، سرمایه ‏گذاران، وام دهنده‏ ها و حسابرسان مستقل ارائه می‏نماید.

کلمات کلیدی : مشارکت خانواده، مدیریت درآمدها، ثروت اجتمایی/ احساسی، نظریه پلکانهای بالاتر، رابطه منحنی الخط.

 ————————

عنوان اصلی مقاله : The complex role of family involvement in earnings management
ترجمه فارسی عنوان :  نقش پیچیده مشارکت خانواده در مدیریت درآمدها

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۴ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده مدیریت کارآفرینی 2018

چکیده

کارآفرینی شرکت­های بزرگ ، یک فرآیند تجدید استراتژی و توسعه­ی کسب و کار موجود از طریق ایجاد محصولات ، خدمات و فعالیت­های جدید  و نیز فرآیندی در جهت ایجاد موقعیت­های جدید رقابتی و ایجاد کار مستقل ، است . طرز عملکردِ این فرآیند – که خلاقیت و روحیه­ی نوآوری و ابتکارِ کارکنان و مدیران را به کار می­گیرد – به این گونه است که با تکیه بر ظرفیت­های سازمان ، شرایط مطلوبی را ایجاد می­کند که طی این شرایط پتانسیل­ها و استعدادهای نهفته­ی کارآفرینی ، بتوانند ظهور کنند . توسعه­ی مدل­های مشارکتی خلاقانه­ی و هوش جمعی ، بینش­های جدیدی را ارائه می­دهد که این بینش­ها بر روی عوامل ایجاد کننده­ی کارآفرینی ، تحقیق و پژوهش می­کنند . به خصوص ، می­توان با هدفِ مطالعه­ی شرایطی که تحت آن شرایط کارآفرینی شرکت به صورت موفقیت آمیزی پرورش داده شود و به عمل آید ، پرسنل شرکت­های داخلی را مورد بررسی قرار داد . در چنین چشم اندازی ، این مقاله از یک بررسی گسترده بر روی کارآفرینی شرکت­ها و نیز از مرور ادبیات نوآوری در سازمان ، به سمت تعریف مفهوم خودسرمایه گذاری و ارائه­ی ابزاری دقیق به منظور ارزیابی بالندگی فرآیند خود سرمایه گذاری در سازمان­ها ، در حرکت است . این ابزار که هم عوامل فردی و هم عوامل مرتبط با سازمان را پوشش می­دهد ، به عنوان یک برنامه­ی گویا و روشن برای شرکت­های چندملیتیِ IT (فن آوری اطلاعات ) نیز استفاده می­شود . برخی از مفاهیم نیز در سطح تئوری باقی می­مانند .

کلمات کلیدی : ابزارهای ارزیابی ، هوش جمعی ، کارآفرینی شرکت­ها ، بالندگی خودسرمایه گذاری .

————————

عنوان اصلی مقاله : Assessing the maturity of crowdventuring for corporate entrepreneurship
ترجمه فارسی عنوان : ارزیابی بالندگیِ خودسرمایه گذاری به منظور کارآفرینی در شرکت های بزرگ

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


مقاله ترجمه شده بازاریابی رسانه اجتمایی 2018


چکیده

این مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی(SMMAs) را بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت حمل و نقل هوایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏دهد. تحقیقها بر روی ۳۰۲ مسافر انجام شد که از رسانه‏های اجتمایی مدیریت شده به وسیله خطوط هوایی استفاده می‏کردند. داده‏های جمع‏آوری شده از طریق مدلسازی معادله ساختاری تجزیه و تحلیل گردیدند. نتایج به دست آمده نشان می‏دهند که به روز بودن یکی از مهمترین اجزاء فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی است و فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی صنعت حمل و نقل هوایی تاثیرات مهمی را بر روی آگاهی برند و تصویر برند بر جای می‏گذارد. علاوه بر آن، نتایج به دست آمده نشان می‏دهند که آگاهی برند بر روی تعهد و تصویر برند بر روی تبلیغات دهان به دهان آنلاین و تعهد تاثیرات مهمی را بر جای می‏گذارند. انتظار می‏رود که نتایج این مطالعه به عنوان داده‏های بنیادی در توسعه استراتژیهای مربوط به فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های صنعت حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار گیرد به ویژه که این فرایند از طریق بررسی اهمیت نسبی هر کدام از اجزاء فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی و تجزیه و تحلیل تاثیرات فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی صورت می‏گیرد.

کلمات کلیدی : فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی(SMMAs)، کیفیت برند، آگاهی برند، تصویر برند، پاسخ مشتری، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تعهد

————————

عنوان اصلی مقاله : A study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry
ترجمه فارسی عنوان : مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت حمل و نقل هوایی

تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۳ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی