دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی چکیده
ما بررسی می کنیم که تا چه حدودی
استراتژی های بازاریابی دیجیتالی (از قبیل داشتن برنامه بازاریابی
دیجیتالی، پاسخگویی نسبت به بررسی های مهمانان، بازدید کردن و ردیابی
اطلاعات بررسی آنلاین) بر اشغال اتاق هتل و احضار به صورت مستقیم و غیر
مستقیم تاثیر می گذارد از طریق تاثیر واسطه حجم و ارزش بررسی آنلاین و این
که تا چه حدودی این مکانیسم برای انواع هتل ها در رابطه با رتبه بندی ستاره
و مستقل بودن برخلاف هتل های زنجیره ایی متفاوت است. این تحقیق در ۱۳۲ هتل
بلژیکی انجام شده است. نتایج نشان می دهند که حجم بررسی ها از ظرفیت اتاق
نشئت گرفته است و ارزش بررسی بر احضار تاثیر می گذارد. استراتژی های
بازاریابی دیجیتالی و روش ها هم بر حجم و هم بر ظرفیت بررسی های آنلاین و
به صورت غیر مستقیم بر عملکرد هتل تاثیر می گذارند. این موضوع در مورد هتل
های زنجیره ایی نسبت به هتل های مستقل و هتل هایی با ستاره های زیاد نسبت
به هتل هایی با ستاره های کم سخاوتمندانه تر است .
واژگان کلیدی: استراتژی های بازاریابی هتل دیجیتالی، حجم و ارزش (ظرفیت) بررسی های آنلاین، عملکرد هتل، اشغال اتاق، احضار
————————
عنوان اصلی مقاله : Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance
ترجمه فارسی عنوان :استراتژی های بازاریابی دیجیتالی، بررسی آنلاین و عملکرد هتلتعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی
چکیده
اولین هدف مقاله بررسی ترغیبی وبسایت های
هتل های لوکس در یونان و پیامدهای آن برای عملکرد مالی آنها می باشد.
بعنوان یک نتیجه اینکه، یک آنالیز محتوایی در ابتدا بعنوان یک رویکرد بررسی
کمی، با مشخصه های وبسایت طبقه بندی شده در دسته بندی های مختلف و سپس
توصیف آنها با استفاده از وضعیت آماری، اعمال شدند؛ ۳۳۵ وبسایت از هتل های
لوکس بازبینی شدند و داده ها با استفاده از STATA 12 آنالیز شدند. ترغیب
های سنجش شده با استفاده از شش ابعاد صورت گرفت، که بدین صورت می باشند:
اطلاعات بخشی، کاربرد پذیری، اعتبارسنجی، الهام بخشی، مشارکت و عمل متقابل.
این بررسی یک قیاس درجه پایین از ترغیب های کل هتل را بررسی نمود، بخصوص
اینکه در ابعاد مشارکت به بررسی آنها پرداخت. علاوه بر اینها، بررسی کنونی
در تلاش برای نشان دادن ارتباط بین ترغیب های کل وبسایت هتل ها و تاثیرات
آنها در عملکرد مالی می باشد. یافته ها می توانند پیشنهادی به مدیران هتل
به منظور افزایش ترغیب وبسایت هایشان و عملکرد مالی آنها بدهد.
کلمات کلیدی وبسایت. ترغیب. عملکرد مالی. هتل
————————
عنوان اصلی مقاله : The Impact of Website Persuasiveness on Luxury Hotels Financial Performance
ترجمه فارسی عنوان : تاثیر ترغیبی وبسایت روی عملکرد مالی هتل های لوکستعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۱۳صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی چکیده
ایجاد و حفظ روابط
بلند مدتِ موفق ، یکی از وظایف ضروریِ بخشهای مالیِ امروزی است و ایدهی
آن این است که مشتریان وفادار بیشتر خرید میکنند و تمایل بیشتری به خرج
کردن دارند و مانند یک حامی برای شرکت فعالیت میکنند . با این حال همچنان
بر سر این موضوع بحث وجود دارد که آیا میزان سودآوری با وفاداری مشتریان
افزایش مییابد یا نه . ما روند رشد وفاداری را تجزیه و تحلیل میکنیم و
بررسی میکنیم که آیا وفاداریِ (مثبت) مشتری ، تأثیری بر سودآوری دارد و یا
نه و اگر دارد این تأثیر چگونه است . ما این کار را به کمک یک مدل وفاداری متوالیِ ۴ مرحلهای
انجام میدهیم ، مدلی که زنجیرهای است از تأثیرات وفاداریِ ناشی از شناخت
، وفاداریِ عاطفی(مؤثر) ، وفاداری در برابر وفاداریِ شرکت . ما از مدل
سازیِ معادلهی ساختاریِ PLS استفاده خواهیم کرد و دادههای به دست آمده از
حدود ۷۰۰۰ مشتریِ بانک آلمانی – بررسی (ممیزی) شده از طریق تلفن – ، را
تجزیه و تحلیل خواهیم کرد . این تجزیه و تحلیلها ، کارمندان بانک را در
بانکداری و بخش مالی را در راه اندازی و حمایت استراتژیهای حفظ
مشتریانشان ، کمک خواهد کرد و تئوریای را نیز دربارهی اعتباربخشی به
یکی از برجستهترین مدلهای وفاداری مشتری ، ارائه خواهد داد .
کلمات کلیدی : وفاداری مشتری ، سودآوری ، خدمات مالی ، حداقل مربعات جزئی (PLS) ، مدل path و PLS-SEM .
————————
عنوان اصلی مقاله : The Customer Loyalty Cascade and Its Impact on Profitability in Financial Services
ترجمه فارسی عنوان : وفاداری مشتری و تأثیر آن بر روی سودآوری در خدمات مالیتعداد صفحات انگلیسی: ۲۳ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۹ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی چکیده
تحقیقات قبلی نشان داده است که منابع
دانش خارجی ، توسط شیوه های استراتژیک منابع انسانی پشتیبانی می شود.با این
حال، چگونگی اتخاذ مکانیسم های جدید سازمانی در محیط گروهی ، ارتباط بین
استراتژی های خارجی و عملکرد نوآوری را تحت تاثیر قرار می دهد و نشان
دهنده ی سوال بدون جواب است.بنابراین، مقاله ی حاضر با آشکار کردن تاثیر
شیوه های استراتژیک منابع انسانی ،به کشف رابطه ی بین گسترش منابع دانش
خارجی( به عنوان مثال، گسترش جستجوی خارجی) و نوآوری محصول می پردازد و این
را توسط گروه های کاری ناهمگن ( غیر یکنواخت) و جلسات طوفان مغزی نشان می
دهد.بر اساس داده هایی از بررسی نوآوری در ایتالیا، نتایج ما نشان داد که
گسترش جستجوی خارجی با نوآوری محصول مرتبط است و تاثیرات منفی آن بعداً در
حضور گروه های کاری ناهمگن ( غیر یکنواخت) و جلسات طوفان مغزی رخ می دهد.
واژگان کلیدی: نوآوری محصول،نوآوری باز، استراتژی های جستجوی خارجی، روش های منابع انسانی، طوفان مغزی،گروه های ناهمگن
————————
عنوان اصلی مقاله : Breadth of external
knowledge sourcing and product innovation: The moderating role of
strategic human resource practices
ترجمه فارسی عنوان : گسترش منابع دانش خارجی و نوآوری محصول: نقش واسطه ای شیوه های استراتژیک منابع انسانیتعداد صفحات انگلیسی: ۱۲ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه
دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل ترجمه فارسی چکیده
این مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی
رسانههای اجتمایی(SMMAs) را بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت
حمل و نقل هوایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد. تحقیقها بر روی ۳۰۲
مسافر انجام شد که از رسانههای اجتمایی مدیریت شده به وسیله خطوط هوایی
استفاده میکردند. دادههای جمعآوری شده از طریق مدلسازی معادله ساختاری
تجزیه و تحلیل گردیدند. نتایج به دست آمده نشان میدهند که به روز بودن یکی
از مهمترین اجزاء فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتمایی است و فعالیتهای
بازاریابی رسانههای اجتمایی صنعت حمل و نقل هوایی تاثیرات مهمی را بر روی
آگاهی برند و تصویر برند بر جای میگذارد. علاوه بر آن، نتایج به دست آمده
نشان میدهند که آگاهی برند بر روی تعهد و تصویر برند بر روی تبلیغات دهان
به دهان آنلاین و تعهد تاثیرات مهمی را بر جای میگذارند. انتظار میرود که
نتایج این مطالعه به عنوان دادههای بنیادی در توسعه استراتژیهای مربوط به
فعالیتهای بازاریابی رسانههای صنعت حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار
گیرد به ویژه که این فرایند از طریق بررسی اهمیت نسبی هر کدام از اجزاء
فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتمایی و تجزیه و تحلیل تاثیرات فعالیتهای
بازاریابی رسانههای اجتمایی صورت میگیرد.
کلمات
کلیدی : فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی(SMMAs)، کیفیت برند، آگاهی
برند، تصویر برند، پاسخ مشتری، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تعهد
————————
عنوان اصلی مقاله : A study on the
effects of social media marketing activities on brand equity and
customer response in the airline industry
ترجمه فارسی عنوان : مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت حمل و نقل هواییتعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۱۳ صفحه