موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده مدیریت بازاریابی 2018


چکیده

ما بررسی می کنیم که تا چه حدودی استراتژی های بازاریابی دیجیتالی (از قبیل داشتن برنامه بازاریابی دیجیتالی، پاسخگویی نسبت به بررسی های مهمانان، بازدید کردن و ردیابی اطلاعات بررسی آنلاین) بر اشغال اتاق هتل و احضار به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر می گذارد از طریق تاثیر واسطه حجم و ارزش بررسی آنلاین و این که تا چه حدودی این مکانیسم برای انواع هتل ها در رابطه با رتبه بندی ستاره و مستقل بودن برخلاف هتل های زنجیره ایی متفاوت است. این تحقیق در ۱۳۲ هتل بلژیکی انجام شده است. نتایج نشان می دهند که حجم بررسی ها از ظرفیت اتاق نشئت گرفته است و ارزش بررسی بر احضار تاثیر می گذارد. استراتژی های بازاریابی دیجیتالی و روش ها هم بر حجم و هم بر ظرفیت بررسی های آنلاین و به صورت غیر مستقیم بر عملکرد هتل تاثیر می گذارند. این موضوع در مورد هتل های زنجیره ایی نسبت به هتل های مستقل و هتل هایی با ستاره های زیاد نسبت به هتل هایی با ستاره های کم سخاوتمندانه تر است .

واژگان کلیدی: استراتژی های بازاریابی هتل دیجیتالی، حجم و ارزش (ظرفیت) بررسی های آنلاین، عملکرد هتل، اشغال اتاق، احضار

————————

عنوان اصلی مقاله : Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance
ترجمه فارسی عنوان :استراتژی های بازاریابی دیجیتالی، بررسی آنلاین و عملکرد هتل

تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.