موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

موضوع و مقاله بیس مدیریت(2022)

مقاله بیس مدیریت مالی، بازاریابی و منابع انسانی 2021، ترجمه مقالات مدیریتی 2022، مقاله ISI

مقاله ترجمه شده مدیریت بازاریابی اجتماعی 2018

کیده

علیرغم مطالبه بیشتر در خصوص مطالعات اجتماعی و فنی در زمینه انرژی، مشاوره ای در مورد چگونگی جمع آوری داستان ها از طریق تحقیقات کیفی به علاوه دانش فنی در حوزه علوم فیزیکی نظیر مهندسی و همچنین استراتژی های عملیاتی اجتماعی با در نظر داشتن انرژی کافی در دسترس است. علیرغم این موضوع، دانش بدست آمده در ادبیات مدیریت محیط زیست در مورد استفاده از انرژی داخلی با توجه به کاربرد نظریه عمل اجتماعی و فریم های روایی حاکی از این است که مصرف روزمره را در دسترس عموم قرار می دهند. داستان سرایی در این مقاله با دو موضوع قابل بحث یعنی؛ تمرکز بر تحقیقات انرژی اجتماعی و فنی، و همچنین ابزار عملیاتی بالقوه همراه بوده است که می تواند مداخله ای برای افزایش بهره وری انرژی باشد. در نتیجه ادبیات حاضر را در خصوص شیوه های زندگی روزمره و داستان سرایی، برای ارائه چارچوبی تحت عنوان “داستان سرایی فیلم های دست جمعی” بررسی می کنیم که دانش علمی و غنی ای به منظور استفاده از انرژی داخلی برای ارائه یک ابزار عملی برای مدیریت بهره وری انرژی، را داراست. داستان سرایی ویدئوهای دست جمعی در زمینه انرژی + Illawarra، یک همکاری سه ساله را بطور منظم بین بازاریابان اجتماعی، جغرافیدانان انسانی و مهندسان، مورد توجه قرار گرفته است تا تغییرات رفتاری انرژی را در خانوارهای مسن با درآمد پایین در منطقه NSW استرالیا، مورد هدف قرار دهند.

کلید واژه ها: بهره وری انرژی، بازاریابی بحرانی اجتماعی، فیلم های روایی، نظریه عملی اجتماعی، اجتماعی و فنی، افراد مسن با درآمد پایین.

————————

عنوان اصلی مقاله : Storying energy consumption: Collective video storytelling in energy efficiency social marketing
ترجمه فارسی عنوان : صرفه جویی در مصرف انرژی: (بازگویی فیلم های دست جمعی در حوزه بازاریابی اجتماعی با در نظر داشتن حداقل انرژی ]به اندازه کافی[)

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۳ صفحه

دانلود  نسخه انگلیسی ژورنال و و فایل  ترجمه فارسی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.